Descoperă „ENCICLOPEDIA” celor mai CIUDATE și BIZARE specii de animale care trăiesc pe PĂMÂNT și care sunt mai puțin cunoscute de către publicul larg.

2016-01-10 | Vizualizări: 3948 -->

Varietatea de specii de animale ce populează Terra este imensă și de aceea trebuie să cunoașteți faptul că până la momentul actual sunt cunoscute peste 1,3 milioane de specii de non-insecte, ceea ce ar reprezenta doar 1% din numărul total al tuturor speciilor care au existat vreodată pe Pământ. De aceea, vei fi surprins să descoperi 30 de specii ciudate, pe care nu mulți dintre noi le cunoaștem.

În fiecare an sunt descoperite noi specii de animale, probabil știați asta, dar haideți să ne gândim cum credeți că am reacționa când am vedea o nouă specie de animale care este formată din combinare a doua specii pe care le cunoaștem? Ar fi ciudat să vedem de exemplu un soricel cu picioare lungi ca de kangur, nu? Ei bine, există și astfel de specii și de aceea te invităm să descoperi care sunt cele mai ciudate și, în același timp bizare specii de animale cunoscute până în ziua de astăzi. Așa că ai grijă la ce te aștepți să vezi! Dacă ai impresia că vei vedea numai animale mici, pufoase și drăguțe, te înșeli!

30. Babirusa (porcul cerb)

Este un animal ce se găsește în pădurile din Indonezia și face parte din familia Suidae( cea din care fac parte și porcii). Lucrul ce îl face să fie mai diferit decât „frații” săi, este reprezentat de colții lui.

cele mai ciudate animale din lume,The Babirusa

29. Blobfish (peștele balon)

Este pe cale de dispariție, găsindu-se în apele regionale ale continentului Australian, trăind la adâncimi cuprinse între 600m și 1200m.

cele mai ciudate animale lume,Blob Fish

28. Japanese spider crap (Păianjenul crap japonez)

După cum îi spune și numele, aceasta se găsește în sudul apelor arhipelagului Japonez, fiind unul dintre cei mai mari crapi din lume. Picioarele acestuia pot ajunge la 3,8 metri.

cele mai ciudate animale lume,Japanese Spider Crab

27. Gobi jerboa (Allactaga bullata)

Este o rozătoare care a fost descoperită pentru prima oară în anul 1925 și trăiește în deșertul Gobi, adică în Nordul Chinei.

cele mai ciudate animale lume,Gobi Jerboa

26. Star-Nosed Mole (Cârtița cu nas stelat)

Se găsește în estul continentului American de Nord, fiind un mic manifer ce trăiește în tuneluri subterane. Oarbă ca orice cârtiță, aceasta se folosește de receptorii tactili de pe nasul stelat pentru a-și procura hrana. Se hrănește îndeosebi cu larve, viermi, moluște și insecte.

cele mai ciudate animale lume,Star-Nosed Mole

25. Pink Fairy Armadillo (Tatuul pitic argentinian)

Se găsește în centrul Argentinei, fiind unul dintre animalele pe cale de dispariție, Acesta a fost descoperit pentru prima oară în 1825. Este un animal nocturn care are fără coadă, o lungime cuprinsă între 9-11,5 centimetri.

cele mai ciudate animale lume,Pink Fairy Armadillo

24. Patagonian Mara (Mara de Padagonia sau Marele Mara)

Este un mamifer asemănător unui iepure, numai ca este mult mai mare, având o lungime a corpului de 69-75 centimetri, cu o greutate între 8-16 kilograme. Acesta se găsește în centrul Argentinei, în regiunea Padagonia.

cele mai ciudate animale lume,Patagonian Mara

23. The Gerenuk (Gazela-Girafă)

Trăiește în zonele aride din estul Africii, precum Kenya sau centrul și sudul Etiopiei, fiind o specie de antilopă cu gât foarte lung. Se hrănește cu frunze, fără a avea nevoie de iarbă și apă, procurându-și la nevoie apa din plantele pe care le-a consumat, cu ajutorul unei glande pre-orbitale din fața ochilor. De aceea, ea poate trăi în medii foarte aride.

cele mai ciudate animale lume,The Gerenuk

22. Superb Bird of Paradise (Superba Pasăre a Paradisului)

Este o mică pasăre din familia Paradisaeidae ce are o lungime de doar 26 de centimetri, trăind în nordul Noii-Zeelande.

cele mai ciudate animale lume,Superb Bird of Paradise

21. Fossa

Este un mamifer endemic care se găsește pe insula Madagascar, fiind o felină primitivă. Masculii au o lungime de 70-80 centimetri și o greutate de 5,6 – 8,5 kilograme.

cele mai ciudate animale lume,The Fossa

20. Zebra Duiker (Cephalophus zebra)

Este o mică antilopă ce trăiește în Liberia și Coasta de Fildeș. Aceasta poate avea de la 12 până la 16 dungi negre pe spate, ce o ajută să se camufleze, precum zebrele, însă ea se asemăna la corp mai mult cu o căprioară, având aceeași talie.

cele mai ciudate animale lume,Zebra Duiker

19. Cantor’s Giant Soft Shelled Turtle (Broasca-gigant Cantor)

Este o broască țestoasă de apă dulce ce poate ajunge până la o lungime de 2 metri, petrecându-și 95% din viață îngropată în nisip, având doar gura și ochii la suprafață. Aceasta poate fi găsită din sud-estul Indiei până în Filipine.

cele mai ciudate animale lume,Cantor’s Giant Soft Shelled Turtle