#celule-t, #impotriva, #cancerul #lupta asa arata la inceput
#celule-t, : 0 : QUERY care sa se potriveasca
NU SE POTRIVESTE NICIO INREGISTRARE.
#impotriva, : 0 : QUERY care sa se potriveasca
NU SE POTRIVESTE NICIO INREGISTRARE.
#cancerul : 1 : QUERY care sa se potriveasca
#lupta : 2 : QUERY care sa se potriveasca
Descoperire colosală în medicină - „Celulele T” - leacul ce vindecă în mod spectaculos cancerul în fază terminală.

2016-02-17 | Vizualizări: 1011 | Autor:

O nouă terapie revoluționară în tratarea cancerului aflat în fază terminală a dat rezultate „fără precedent”, anunță oamenii de știință. Astfel, 90% dintre pacienți au reușit să intre în remisie (perioada în care cancerul este ținut sub control, iar tratamentul răspunde întocmai) lucru ce era imposibil până în momentul de față.
Acest nou tratament constă în prelevarea propriilor celule albe (denumite și celulele T) de la pacienți, modificarea genetică a lor pentru a ataca tumorile și reintroducerea acestora în corpul bolnavilor, acționând ca un vaccin „croit” împotriva cancerului.

Echipa internațională de medici oncologi ce și-au desfășurat cercetările la „Centrul de Cercetare a Cancerului” de la Seattle, condusă de profesorulul Stanley Riddell, a afirmat că rezultate au fost de-a dreptul „extraordinare”. Astfel că 94% din pacienții diagnosticați cu leucemie limfoblastică acută au răspuns pozitiv în urma testului, simptomele lor dispărând în totalitate, iar pentru pacienții cu alte tipuri de cancer al sângelui, rata de succes a fost de peste 80%.

Descoperire colosala in medicina - „Celulele T” - leacul ce vindeca in mod spectaculos cancerul în faza terminala.

Noul tratament cu „celule T” este unul de tipul imunoterapiei și implică luarea propriilor celule ale sistemului imunitar de la pacienti - în mod specific, celulele albe - și reprogramarea genetică a acestora, pentru a ataca tumorile, acționând ca un vaccin destinat exclusiv distrugerii celulelor cancerigene.

Oamenii de știință cercetează de zeci de ani imunoterapia, însă primele rezultate au apărut abia acum, în urma testelor acestei noi terapii cu celule T la om. Datorită naturii experimentale a cercetării, în acest caz, studiile au fost limitate doar la pacienții care nu mai răspundeau la alte tratamente, având doar câteva luni de trăit.

Medicul coordonator al metodei a explicat la o conferință de presă că „Acest lucru este fără precedent în medicină, să fiu sincer, pentru a obține ratele de răspuns în acest interval la acești pacienți foarte avansate”, au relatat cei de The Guardian.

„În laborator și în studiile clinice, suntem martori la suferința pacienților cu tumori care rezistă la metodele conveționale de chimioterapie cu doze mari,” a adăugat acesta.

Concluzia oamenilor de știință a fost că fuziunea dintre terapia genică, biologia sintetică și biologia celulară va oferi noi opțiuni de tratament pentru pacienții cu afecțiuni maligne în fază terminală, reprezintând o nouă clasă de terapie cu potențial ridicat în vindecarea cancerului.

sursă